La nici zece luni după lansarea primului lor album, Overtime Minutes to Midnight, membrii trupei LinkedIn Park se consideră deja vedete. Sînt recunoscuți după badge-urile specifice prin toate office-urile din țară, fiind mereu asaltați de fani în ținute business casual care le cer autografe și le oferă feedback constructiv.
Abordarea proactivă împreună cu răspunsurile extrem de imaginative la întrebarea “Unde te vezi peste 5 ani?” au contribuit la o creștere enormă a productivității membrilor trupei pe ultimul quarter, astfel că LinkedIn Park se bucură acum de admirația tuturor departamentelor de creație din marile companii multinaționale și nu numai. Să nu uităm că și contabilii știu să petreacă la fel de tare ca tipele de la HR.
Un secret al succesului lor este dăruirea cu care își îndeplinesc task-urile și promovează sinergia. Își respectă fanii aproape la fel de mult cum își respectă deadline-urile, iar asta se vede în cifrele foarte-foarte bune pe care le-au obținut la ultimul bilanț. Portativul pe care își compun muzica este un tabel Excell, arta lor fiind pe cît de riguroasă matematic pe atît de responsabilă social.
Fiecare din piesele lor este luată la puricat de un Quality Assurance Specialist, astfel că doar cele mai bune produse muzical-artistice sînt comunicate publicului. Desigur, doar după ce-au trecut de focus group-uri, de departamentul legal și de echipa de Marketing. Optimizînd raportul dintre resurse și output, trupa a reușit performanța de a doborî așteptările shareholderilor și de a-și mări semnificativ cota de piață în domeniul gig-urilor corporate.
Așadar, mie nu-mi rămîne decît să mă bucur de profitul artistic generat de ei și să le urez deja clasicul: For those about to corporate rock, we value your business!
—–