Nu zic că nu-s fani adevărați, fani care au ajuns cu toții la concluzia că brandul respectiv de rom merită un Like și toate astea în decurs de 48 de ore (unde erau oamenii ăștia cînd USL a vrut să-l demită pe marinel?), dar e cel puțin bătător la ochi în situația în care pagina lor de FB n-a avut nici o companie de promovare cît de cît vizibilă în ultima vreme, nu tu o aplicație cu joc, nu tu o poză cu pisici, nu tu un “Primești un iPhone 7S dacă dai click Aici!”. Știți cum zic?
De la 9.200 de fani în data de 6 august (poza e printscreen de pe Facebrands.ro), avînd în medie o fluctuație de +1 fan pe zi (calcul ochiometric), pagina CaptainMorganRomania are în 7 august un profit brusc de 3.254.015 fani. O piraterie atît de penibilă n-am văzut nici măcar în ultimul film al lui Johnny Depp (nu ăla cu indianul, ăla din seria cu pirați).
Ba mai mult, la o căutare superficială pe Facebook am mai găsit 4 pagini ale brandului respectiv, pagini avînd exact același număr de fani (aprox. 4,6 milioane). Una pentru Germania, una pentru Marea Britanie, una pentru Cehia și una pentru SUA. Probabil există cîte una pentru orice țară, fiecare din ele avînd exact 4,6 milioane de iubitori ai romului. N-am mai insistat pentru că eram deja lămurit.
Din nou, nu zic că trebuie să te fii îmbătat rău cu rom ca să crezi că fanii aceia-s adunați pe bune, zic doar că e ceva ciudat în evoluția cantitativă a fanilor în poza de mai sus. După cum îi plăcea lui Hunter S. Thompson să zică, res ipsa loquitur. Adică lucrul vorbește de la sine.
. . .
. .
.