Logica publicitară în reclamele la detergenți, o variantă mai credibilă

poza-i din altă reclamă, la fel de cretină

-Ce faci vecină?
-Da, bine… Acum m-am întors din vacanță.
-Și cum a fost?
-Minunat! Dar acum încep să mă deprim, pentru că s-a terminat.
-Știu ce te va face să te simți mai bine – niște detergent! Ia de aici! Am tot timpul o pungă mare cu mine exact pentru ocazii ca asta. Nu-i așa că deja te simți mai bine?
-Nu, da chiar deloc… Ce ar trebui să fac cu el? Îl trag pe nas? Îl fumez? În venă să știi că nu-mi bag…
-Nici vorbă. Speli niște haine și le întinzi afară, pe sîrmă, cu gesturi largi și în slow-motion.
-Ce?!?
-Îți speli hainele, le întinzi afară pe sîrmă, și o faci lent, cu gesturi mari și un zîmbet de cretină. E visul oricărei gospodine.
-Cum p!#&a mă-tii crezi tu că o să mă simt mai bine dacă mă apuc de lucru ca proasta, imediat după ce m-am întors din vacanță? Mai ales că am fost și singură într-un loc străin timp de o săptămînă! Cum?
-Bonus îți oferă prospețime cu arome de magnolii de primăvară, toate la un preț avantajos.

-Mă femeie, ești tîmpită? Ia mai du-te tu-n p^/a mea și vezi-ți de treabă pînă nu-ți trag una peste cap cu detergentu’ tău nenorocit cu tot!!! Retardata dracului!
După care tanti venită din vacanță intră la ea în casă și nu mai vorbește cu vecina timp de vreo 11 ani. Singura dată cînd o mai pomenește pe doamna cu detergentul este cînd dă o declarație știrilor de la ora 5, după ce se află că vecina și-a ucis soțul și copiii, îndesîndu-le Bonus perlan pe gît în timpul somnului.
—–

Leave a Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.